نگیننگین، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

آجی نگین و آجی نورا

من نگینم،یه آبجی دارم اسمش نورا هست😄لطفا مارو دنبال کنید🖤❤🧡

نقاشی هام😊

1400/5/30 16:58
نویسنده : نگین
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه💞👋🏻اول از همه لطفا روی دکمه ی(ادامه ی مطلب) کلیک کنید تا بقیه ی مطلب رو مشاهده کنید، مرسی♥

امروز اومدم نقاشی هایی که کشیدمو نشونتون بدم😁

این پَک سیب زمینی سرخ کردنیه😁👆🏻

👆🏻این مداد سیاه آبی و قهوه ای و تراش رنگی قلبی و پاک کن طلایی زرده😃

این هم آبنبات صورتی با روبان آبی هستش💙

اینم توت فرنگی خوشمزه و شیرین👆🏻🍓

اینم بستنی یخی با کاکائو👆🏻🍦

بستنی قیفی خوشمزه دخترونه👆🏻🍦

دختر کیوت من👆🏻💖

دونات کاکائویی با ترافل های رنگی من🍩👆🏻

آبمیوه ای رنگی من👆🏻💙💚🧡

تخم مرغ شاد من👆🏻😅🍳

توت فرنگی داخل شکلات من👆🏻🍓🍫

کیک رنگین کمونی ابرکی و قلبکی من👆🏻🌈☁️❤

پسندها (3)

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
30 مرداد 00 19:12
خیلی قشنگ هستن😍😍😍
نگین
پاسخ
ممنون عزیزم (^_^)/ 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 مرداد 00 21:34
موفق باشی دوست خوبم
نگین
پاسخ
مرسی همچنین گلم🌹🌹🌹