نگیننگین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آجی نگین و آجی نورا

من نگینم،یه آبجی دارم اسمش نورا هست😄لطفا مارو دنبال کنید🖤❤🧡

روز به دنیا آمدن نورا جونم🙂🙂

1400/6/6 17:24
نویسنده : نگین
282 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز قبل از به دنیا آمدن نورا مادر مادرم پیشم بود مادرم رفت و خیلی گریه کردم هرکاری کردم نتونستم جلوی حوصله سررفتگی ام را بگیرم....

خیلی شبها بیتابی میکردم تا پس فردا به دیدن نورا و مادرم رفتم....خاله ام پیش مادر بود ولی چون گل دستم بود سرباز آنجا اجازه ورود من را نمیداد و میگفت نه کلا نمیشه برید من گریم گرفت ولی خالم اومد و گفت بزارید بیاد مادرشو ببینه سرباز اجازه داد و من رفتم انقدر گریه کرده بودم هق هق میکردم موقع صحبت😖دیگر وقت رفتنم بود و آخرین روز فرا رسید.....

آن روز دوتا مادربزرگم و عمه ام خانمون بودم و من عین مادرم پذیرایی میکردم و خوشحال بودم عمه ام به من گفت نگین بیا من میخوام دستور پخت کاچی رو برام بخونی؛منم هی مِن مِن میکردم توی خوندن😂آخرهم درست شد و همه رفتن استراحت منم چون نمیخواستم دراز بکشم رفتم صندلی میز ناهارخوریمونو آوردم و روی درمون با گچ نقاشی کردم و معلم بازی.مادر پدرم درحال صحبت با عمم بود که یهوووو دینگ دینگ.....مادر بزرگم از تخت افتاد پایین وای وای وای😂😂 چرا میگم وای وای چون ارتفاع تختمون خیلی بلنده🤣

اینم از این😊

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نرگسنرگس
6 شهریور 00 20:52
با افتخار دنبال شدید ، خوشحال میشم ما رو هم دنبال کنید.
نگین
پاسخ
تشکر،حتمااا👌
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
6 شهریور 00 21:35
عزیزم😍😍
تو گریه میکنی
من سکته میزنم از خوشحالی😂🤣
وایییییی
مامان بزرگ چیزی نشد😱
نگین
پاسخ
🤗
😅من آخه نمیتونستم سکته کنم پس کارارو کی کنه کاچی رو کی درست کنه پ🤭
نه خداروشکر فقط تا ۲ روز کمرش درد میکرد🥲