نگیننگین، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

آجی نگین و آجی نورا

من نگینم،یه آبجی دارم اسمش نورا هست😄لطفا مارو دنبال کنید🖤❤🧡

تسلیت😭

1400/6/10 20:09
نویسنده : نگین
288 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب شوهر عمم کسی که خیلی باهام شوخی میکرد خیلی بیرون میبرد خیلی اسباب بازی و خوراکی میخرید کلا من رو عین دختر خودش میدید مرد😭😭😭😭😭😭😭😭صبح دیروز وقتی بیدار شدم مامانم گفت نشستم گریه کردم😭😭😭

مادر دوست مامانمم پریروز فوت شدن😭😭😭😭

هردوشون سکته ی مغذی کردن😭😭😭😭😭😭😭

خیلی خیلی خیلی خیلی ناراحتم😭😭😭😭😭

بچه ها یه خواهشی ازتون دارم لطفابرای شوهر عمم:هرکی براش ۱۰۰ صلوات لطفا بفرسته🙏🏼

مادر دوست مامانمم مرده لطفا برای اونم ۱۰۰ صلوات بفرستین🙏🏼

انشاءالله کسی پاش به بهشت زهرا و بیمارستان کشیده نشه😭😭😭

انشاءالله کرونا بره و خدا فرج امام زمانمونو سریعتر برسونه😭😭🙏🏼

انشاءالله همه ی حاجت های دلهامون برآورده بشه😭🙏🏼

آمین یا رب المین🤲🏻

پسندها (8)

نظرات (7)


10 شهریور 00 20:24
عزیزم خدا رحمتشون کنه😔🖤 تسلیت می گم🖤🖤 
نگین
پاسخ
خیلی ممنون گلم😭میتونی براشون ۱۰۰ صلوات رو بفرستی؟؟

10 شهریور 00 20:28
می تونم ولی اگر نتونستم ۱۰۰ تا ۹۹ تا می فرستم😊🖤
نگین
پاسخ
خیلی ممنون🖤

10 شهریور 00 20:39
خدا رحمت کنه!
نگین
پاسخ
تشکر🖤

10 شهریور 00 20:42
سلام تسلیت میگم انشالله دیگه غمی نداشته باشید
نگین
پاسخ
خیلی ممنون🖤
مامان یل تامامان یل تا
10 شهریور 00 20:42
تسلیت🖤🖤
نگین
پاسخ
ممنون🖤

10 شهریور 00 20:47
لطفا به پست جدیدم سر بزن
نگین
پاسخ
باشه
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
10 شهریور 00 21:41
خدا رحمتشون کنه
نگین
پاسخ
خیلی ممنون زهرا جان🖤